Friday, September 24, 2010

Weekend Plan...

Assalammualaikum...

Wahla... hujung minggu ni banyak betul undangan ke open house... macam xcaya je dalam zaman2 gawat cenggini pun masih ramai yang banyak duit nak wat open house ek? korang seme dapat bonus raya ke? hehehe... bila la agaknya company aku nak kasi gak bonus raya ni?

Weekend ni jadual aku padat. Batrishya ada appointment untuk cucuk kt Naluri. Aku pun macam nak kena jumpa Dr Zana gak pasal hal sakit puan. Lepas tu start la journey open house aku...

Jadual Hujung Minggu
1. Appointment @ Naluri
2. Open House Shai - Wangsa Maju
3. Open House Leena - Alam Damai
4. Appointment ngn kontraktor utk tgk rumah
5.Open House Aizah - Bdr Mahkota Cheras
6. Open House Emma - Petaling Jaya
7. Open House Kak Cik - Brickfield
8. Beli barang2 kuih kt Bake With Yen - Puchong

Seme tu aktiviti Sabtu... Ahad lak... aktiviti nak main masak2... hehehe... aku tgh ngidam sekarang ni nak buat trifle ngn tiramisu... so weekend ni, menu yang bakal aku try buat...

1. Puding Roti chef Hanieliza - dh banyak kali buat.. saja je nak wat lg utk hubby
2. Tiramisu - resepi chef Hanieliza
3. Trifle - resepi chef Hanieliza gaksss...
4. Tat gulung - permintaan rasmi sejak sebelum raya dr hubby tapi smpi skg ni aku xwat2 lg huhuhuhu
5. Biskut Dahlia - permintaan mak aku... dari ari senin dia dh cakap... hehehee..
6. Blueberry Cheese Cake - pun chef Hanieliza nye resepi... ngeh ngeh ngeh...
7. Walnut Brownies - hubby aku nak bawak balik JB utk open house kat sana...

Wah.... x hingat nye tamak aku nak wat seme2 ni ek... kita tgk je la jadi ke x segala menu aku ni... Xsedar diri betul aku ni... Migraine pun nak main masak2 gkss... Kalau aku tampal kt sini hasilnya, tandanya aku sempat wat la... kalau x tu... makanya... menu ini akan di forward kan ke minggu depan la eksss.... muahahahaahaha...

Nashya Ariff

No comments: